Omstart med bloggandet. 14 Nov 2009.

Ja, nu äntligen startar jag om min blogg.
Elr ja, uppdaterar:)

Vet att jag inte uppdaterat på länge och att de sög ett tag att jag inte gjorde de:P
Mkt har ju hänt sen senaste blogginlägget:)
Vet inte när jag skrev sist, men jag bor nu hos Lisel Hempe och Heiko Severit.
Dom har 2 barn, en dotter som e 12 och heter Merle, och en son som är -- som heter Philip:)
Jag vet alltså inte hur gammal han e då han inte bor här längre, han jobbar som tillridare för dressyrhästar i något annat stall.

Här har dom massor med dressyr och ridskolehästar, men vist finns det några enstaka hopphästar här med. Då jag hjälper till med att utbilda en 3årig hoppvalack efter Balou du rouet.
Han har inget namn, men jag har fått äran att välja namn åt honom, då jag är totalt förälskad i hästen.
Han har gjort stora framsteg med mig redan nu, när jag startade med honom hade han extremt stora problem med galoppen, + att han inte ville gå efter ena långsidan.
Men nu jobbar han på bra med galoppen och han går jättefint efter alla sidor i alla gångarter:)

Jag hjälper även till med en 2årig, blir 3 år 2010, och jag ska även hjälpa till att rida in honom.
Han heter Bodo och är en ponny, vet dock inte om det ska bli en hopp ponny elr en dressyrponny.

Och ja, jag vet inte vad jag mer kan berätta nu klockan kvart i 11 på en lördagskväll när jag e ledig:P haha.
Nu ska jag lyssna på musik, sen kolla lite på grey's anathomy och sen blire sova. Får fundera på om jag ska ställa klockan på halv 11 och följa med dom imorgon till någon uttagning med Blacky, en hopphingst dom har här. 7 årig ponny som är så söt:)

pussgonatt<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!