sjuk..

nu har man gått och dragit på sig dendär hemska förkylningen...
så idag har jag inte gjort mkt, elr ja.. ingen här har gjort något inprincip:o
de har regnat, jag e sjuk, alltså har de vart en typisk lat söndag idag.
Det har vart riktigt skönt faktiskt. alla tillsammans i tvrummet och kollat på tv och lite sånt!:D

nu ska jag sova.
flyttar ju imorgon, och jag måste ju krya på mig tills det!:)





föresten har jag glömt bort dendär sköna känslan att vakna upp, kolla på klockan och känna hur skönt att bara somna om igen:o
nu för tiden ställer jag tillome klockan på 3-4 så jag kan vakna och somna om.
men jag tkr inte de e lika skönt längre..

aja. slut på dagens i-landsproblem;)


puss:*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!