18 sep 09

lang dag, de betyder att jag e väldigt trött och dricker kaffe, elr ja... cappuccino för att halla mig vaken för att skriva dehär;)




idag började jag klockan 8 me tanke pa att jag jobbade över sa mkt igar.
Tack Laura!*
när jag kom ut i stallet va stallet fullt av vatten, de kom fram Cleopatras box och ahde spridit sig i hela stallgangen och in till ridhuset, och in till "appolonia's stall" och till rummet där tavlan är.
det va mkt vatten ska jag tala om för er:o
Sa Dennis fick komma idag igen för att reparera det han jobbat pa i 3 dagar. stackarn. fick även städa ur alla boxar.
Aja, jag började iaf med att ga och prata med Laura, vi hade egentligen inte mkt att prata om, sa jag longerade Cleopatra till henne.
sen longerade jag nagra hästar, kommer inte ihag vilka, sen klockan 13.00 at vi lite mat som vi beställt fran nagot ställe;) fy va gott, och de e kul me laura, för vi har lika mkt apetit:P haha, och bägge älskar verkligen mat:)
nice ere;)
Och efter de sparkade vi igang med att klippa levade, eftersom hon hade fatt saaa lang päls (ca 1cm), och da sövde vi henne och sen va de gjort efter en timme;)
Nice;) sa da fick jag paus en halvtimme, sen kom jag tillbaka, da vare 3 människor här som skulle pröva Regensburg, sa da red laura henne och jag tittade pa,sen ville dom även kolla pa Don Bernhardo, sa jag rusade och hämtade honom ur hagen, bägge gick förbannat bra;) men jag tror dom inte kommer köpa nagon av dom, ajajaj...
menmen, sen lindade jag benen pa Anthony, och blev INTE sparkad den här gangen;)
härligt*
nu e jag ledig imorgon förmiddag;)


puss*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!