19 sep 09, utekväll med tjejerna:)

ok, eftersom jag va sa trött igar skrev jag inte, sa jag skriver nu (20 Sep) ist om hur jag hade de igar;)


Pa förmiddagen va jag ledig, började 12.
Longerade 7-8 hästar pa eftermiddagen at laura, alla gick fantastiskt bra!:D
Sen blev de duscha och göra sig iordning för en rolig kväll med tjejerna;) (jag, Ina, Laura, Steffi och en kompis till Ina) Vi kom iväg klockan 20.00 till resturangen vi at pa.
De va dyrt och gott;)
vi at amerikansk mat, jag beställde hamburgare med strips. Pa tallriken va en FET hamburgre, ca 1dm hög om inte ännu högre, 2 köttbitar och svinmkt innehall:o och strpisen va inte strips, de va STORA potatisklyftor och de va sa sjuuuukt gott!:D
efter de at vi Ben&Jerry's icecream;)
Och efter DET drog vi till tivollit, vi kom iväg fran resturangen ca 22.30, vi kom till tivollit, och de va verkligen inte stort.
menmen, va gör de?:)
De va sjukt mkt folk iaf:)
Sa vi startade med att aka Break dance, haha, den har man ju akt nagra gangen inann, men jag älskade laura's reaktion som aldrig akt den innan xD
Efter de tog vi en "romantisk" tur i parishjulet, Ina kom inte med, för hon va höjdrädd, och jag höll pa att dö när vi STANNADE högst upp, verkligen sa högt du kan komma, sa satt vi där ca 5 minuter innan vi akte nagra gangen upp och ner, när jag äntligen hade lugnat ner mig och trodde killen som stog där nere tänkte stanna oss, tog han ist tag i "vagnen" som vi satt i och snurrade den assnabbt, haha xD
Kan ju säga att alla skrek nagot otroligt och efter de gjorde han de inte mer med varan xD

Sen akte vi hem eftersom de blev uppstigning idag 06.30:o
men de va kul iaf;) och de ska göras om;)


puss:*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!