21 sep 09 - flyttdag..

Klev upp kvart i 7, va i stallet 7.
Började med att ta ut Springtime, hon va jätteduktig och inte försökte sparka mig i boxen idag utan kom snällt, kranglet började när jag skulle sadla henne, da kastade hon sig bakat och va jättefjantig, men jag fick pa sadeln, och sen vare nästa problem, TRÄNSET!
Men de gick rätt bra ändan, de tog bara 10 minuter-.-''
Sen longerade jag henne, hon va faktiskt lugn idag;)
Sen at jag frukost, seen fixade jag och laura planeringen för idag, sen tog vi ut hälften av alla hästar, sen longerade jag Cleopatra, efter de akte laura hem.
Sen longerade jag Coppenrath, samt bytte hästar i paddocken.
Sen ringde mamma, sa pratade vi lite;) det va trevligt!:)
Vi kom överens om att jag ska köpa en laptop + en telefon för pengarna!:D
Men jag ska faktiskt be henne köpa dom at mig i sverige sa jag har svenska pa bägge och alla bokstäver!:)
sa betalar jag henne när hon kommer hit!:)
föresten ere bara 9 dagar kvar nu!:D:D
Sen tog jag och nacho in hästarna och tog ut resten.
Sen tvättade jag Lex med schampoo eftersom han ska filmas imorgon;)
Sen longerade jag Sterthoff och sen städade jag lite i min lägenhet och nu ska jag städa lite till, eftersom jag har hela eftermiddan till att flytta till andra lägenheten, som vi dessutom kommer fa städa ur, och den stinker, den e verkligen inte städad och det är ruttna saker i kylskapet och köket är inte städat.. tack..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!