21 sep 09 - ingen flytt, hemsk eftermiddag.

ja, som jag skrev (tror jag) sa jobbade jag ju förmiddag men va ledig för flytt eftermiddag.
Jag började med flytten klockan halv 4.
Gick ut, där stog Kathrin med en dammsugare och sa klart och tydligt till mig,
"ta ner allt du inte behöver och lägg de här, jag kommer om en stund",
Sa jag gick upp, kollade mig omkring och undrade vart jag skulle börja.
Da sag jag ett skap fullt me saker och sag vilket jobb de va, sa jag började med att ta ner allting därifran.
När jag va nästintill klar med det kom kathrin och började skrika att de va hennes döda mamma's saker och att jag inte skulle ta ner dom, MEN HUR FAN SKULLE JAG KUNNA VETA DET OM INGEN SÄGER DE TILL MIG???
Sa da sa hon "nu far vi ta upp dom igen" sa da började jag plocka pa mig lite saker och da skriker kathrin fran övervaningen "KOM!! SNAAAABBT SNABBT SNABBT!!!!!! DU KAN INTE STA OCH DRÖMMA!!!!" och da fragade jag "skulle jag inte ta upp sakerna igen elr?" och hon bara "SENARE SA JAG!", och nej, de va inte de hon sa, men jag lämnade sakerna och sprang upp, sa satt hon där pa en stol med massa svamp och sa "jag ska bara skära dom här i väääldigt sma bitar, sen hjälper jag dig, du kan började med KÖKET! som jag sa till dig" sa började hon svära lite över det och skällde pa mig en massa för att jag "missförstatt", men hon sa klart och tydligt "ta ner allt"..
Och jag började ju ta ner massa saker och sen när jag va klar med kylskapet sa hon "sa kan du ta ner glasen som är där!" sa pekade jag pa ett par glas pa en bänk och fragade om de va dom hon menade, da sa hon "ja, precis!" och när jag precis skulle ta hon skrek hon "NEJ!!! INTE DOM! GLASET I KYLSKAPET!!!" sa tog jag de, och när jag kom ner bröt jag ihop totalt. Jag menar, inte ett snällt ord pa 2 dagar, och sen ta sa mkt skit som jag gör varje dag, de e inte sa sjukt lätt som folk tror..
Sa da gick jag till Judith's studio där judith va och sa att jag inte klarade av henne mer, och da sa hon "VAD HAR HON GJORT????" jätte upprörd. Och da berättade jag allt precis som de va, Judith springer iväg till kathrin och sen här jag dom skrika till varandra, sen ropar Kathrin att jag ska komma. och jag springer ju dit eftersom jag inte visste vad jag skulle göra.
Och da tog Judith tag i mig och tog med mig till studion igen och ställde mig längst bort emot en vägg, och sen kommer Kathrin efter och da star dom där och skriker till varandra, och Kathrin försökte ta mig ifran Judith ett x antal ganger. Men judith tog tillbaka mig bakom henne varje gang och försvarade mig.
Sen sa kathrin till mig "Ser du vad du med dina tarar har orsakat elr?", tanken som slog mig direkt va "MEN VEMFAN FICK MIG ATT GRATA?????" men jag sa inget me tankte pa att säger jag nagot sant till henne kommer hon ta det som ett vapen.
Och da sa hon till judith "nej nu ringer jag Martin sa far han skicka tillbaka henne till sverige!" och judith tillbaka "ohh, ska du ringa martin?? vad hjälper det när de e du som e de stora felet pa den här garden?" och sen brakade dom ett tag till, sen tog judith mig till Gisela och hon berättade allt för Gisela, sen tog Gisela mig till stallet medans Judith ringde Alfons för att säga att han inte ska tro pa allt skit Kathrin kommer säga, för de va inte jag som gjorde fel. och da när jag satt i stallet kom Nacho och tröstade mig, sen gick Judith och berättade för Hayke, och nu far jag bara vänta och se vad som händer..
Sen tog iaf jag och Judith oss en cykeltur till dagiset och hämtade upp Nilo och även till posten, sen drog vi till tivolli;) de va mysigt.) jag vagade aka pariserhjulet IGEN!:D wohooo!;) men lika rädd denna gang:P

nu ska jag duscha, sen ska jag soova;)
Hoppas morgondagen blir bättre!


puss*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!