22 sep 09 - faildag?

vaknade av att Laura ringde klockan 7, elr jag va halvvaken och trodde klockan va 6 xD
Sa da sa hon att hon va försenad en kvart, och de va ju astur! da kommer jag i tid;)
sa när jag kom ner kom hon precis in i stallet.
Sa vi började med att longera Regensburg tillsammans, och jag berättade da hur gardagen varit för henne.
Sen gick hon och at frukost, och jag me, men hos mig;)
Kom ut i stallet strax efter 8 och började hjälpa till med att lasta Regensburg och sen longera emily och göra henne vacker;) elr ja, borstade henne och hedde pa lite olja pa hovarna xD
Sen tog jag ut Lex och knoppade honom och borstade honom och gjorde honom redo för en försäljningsvideo.
När jag va klar med det tog jag ut lite hästar och när jag kom in i stallet igen va laura där och da lastade vi emily och lex, och da drog Kathrin, Marten och Laura iväg för att filma lex och hoppa Emily.
Jag stannade hemma och longerade Don Bernhardo, Sterthoff och coppenrath.
och även fixade lite i stallet m.m. Sen jobbade jag över och tog lite mindre än en timmes paus.
Sen longerade jag Samantha till Laura, fy vad jag älskar den hästen.
Sen gjorde jag iordning Levade till Marten, sen gick jag och duschade, och innan jag sprang iväg till duschen sa laura att hon maste prata med mig.
Men när jag kom ut ur duschen hörde jag min telefon ringa, och de va Nacho som sa att jag skulle va klar om 10 minuter. Sa jag fick panik och gjorde mig iordning snabbt.
Sen drog vi iväg till skolan, under vägen smsade jag Laura och fragade om de va viktigt de hon ville säga.
Hon ringde upp mig pa en gang och fragade vart jag va och lite sa.
Och sen berättade hon att de hon skulle säga va att hon skulle prata med mig när marten va me, om att jag ska flytta elr inte. Men hon sa att de e inge problem för mig att kunna stanna kvar, men vill dom inte ha mig behöver dom inte ha mig här.
Det är dom som förlorar da..
Sen när vi va framme pa skolan sa dom att min kurs startade igar och att imorgon ska jag göra ett test om vilken niva jag e pa.
Sa vi akte och fikade hos Anna och Pedro pa deras resturang;)
De va asnice;) dit maste jag ta familjen, brasilianskt!:D
Sen akte vi hem, när jag va hemma kom laura och marten och sa att vi ska ha snacket imorgonbitti ist.
Och sen sa marten innan han gick "och du, se till att ta upp sakerna du bar ner igar, dom ska va uppe imorgonbitti". sa jag gick ut och tog in 4 hästar som dom hade vart sa snälla och lämnat at mig.
och sen bar jag upp sakerna, och Nacho och Judith sag mig och bjöd pa middag:)
De va gulligt av dom!:D
Sen gick judith över till Kathrin och Alfons, och kom tillbaka när jag precis va klar med allt, och da berättade hon att kathrin hade ljugit som fan nu och sagt att hon viste inte varför jag grät igar och att de va judith som skrek at henne och hon va sa oskyldig sa.
Men judith sa till Alfons att hon haller pa att bryta ner hela anläggningen, och att jag e ingen som grater för vad som helst m.m.
Sen ringde min mamma ocksa, och hon är väldigt stöttande, och jag älskar det verklgien!
Tack för att du finns mamma!;)<3
Vi kom överens om att jag ska inte be om imorgon att stanna kvar, de e dom som ska be mig att stanna kvar, inte tvärt om. Gör dom inte de sa flyttar jag härifran sa snart som möjligt.
Jag tänker inte slava för kärringen längre om hon inte skärper sig..

Nej, nu ska jag sova och ladda för morgondagen, känner att den kommer att bli tuff som fan"/
men jag ska vara stark och far jag problem ringer jag bara mamma<3

puss:*


 

om de blir sa att jag kommer flytta kommer tararna forsa ändan, oavsett om jag vet att allt e bättre än dehära.
För jag kommer sakna alla, utom kathrin.
Och jag kommer nog inte sakna marten heller.
+ att judith sa ikv att hon kommer sakna mig jättemkt och att jag verkligen betyder nagot för henne och allt, men vi ska ändan träffas och sant;)

Jag gillar dom, verkligen.
<3



Kommentarer
Per-Martin Edström

Nu imponerar du verkligen på mig. Jag tror stenhårt på att du reder ut detta!

2009-09-23 @ 19:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!