28 sep 09 - skoldag.

jag vaknade lite efter 8 och gick ut och gav hästarna frukost, sen at jag själv frukost ocksa.
Jonas va ju här för tredje dagen ocksa.
sa jag fick sällskap av han och christa:)
Efter frukosten satte jag mig lite vid datan och sen gick jag ut och lekte med jonas och christa ett tag, samt tog ut Quintera och Zawanna i hagen, efter det gick jag och duschade eftersom jag skulle till skolan ikv med.
Efter det tog jag det lungt ett tag och sen tog jag in Zawanna och Quintera och gav hästarna lunch, efter det akte vi till affären och köpte lite lunch:)
det blev kyckling, ris och nagon sas;) de va asgott iaf:)
Efter det gick jag och tog ut Lily och Levante i hagen, och när jag gjort de gick jag och sov lite i soffan xD okej, de va inte meningen att jag skulle sova, men jag va riktigt trött (och jag har ingen aning varför, men nu för tiden har jag blivit jätte trött... kanske för att jag kan sova bättre nu?) och sen klev jag upp halv 5 och gjorde iordning mig för skolan som började klockan 18.00.
Sen vare bara att aka, jag va 20 minuter för tidig till skolan, sa jag va först dit och allt, men de e ju bättre än som förra gangen, komma 15 minuter för sent xD
Vi gick typ bara igenom grammatik, som jag inte kan sa asbra, men de va typ jag-mich, du-dich.
Ehhm, de kan jag;)
sen vare en gubbe fran egypten som tyckte att han va saaa grym pa allting och fattade inte varför han inte va i den högsta klassen redan:o
och sen ere 2 st fran england, elr en e fran skottland och den andra fran england, och sen fattade inte han fran egypten vad hon sa när hon förklarade vad hon jobbade med, sa da blev de typ brak mellan dom xD
men efter en timme va allt bra igen..
men de va riktigt drygt, menmen, jag fattade iaf, kanske för att jag redan kan de..?
haha, menmen, sen när jag kom hem märkte vi att strömmen va borta, sa da gick jag och la mig pa en gang, nästan, jag gav hästarna mat först:)

puss:*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!