9 sep 09

idag efter min älskade paus gick jag ner till stallet och när jag kom in sag jag LAURA sittandes pa en pall :D:D
Tjohooo, hon va här igen!:)
Sa vi började direkt med att ta in 2 hästar och ta ut 2, kommer dock inte ihag vilka hästar de va;)
för trött för att tänka sa langt:)
Efter de tog jag Coppenrath och förberedde för ridning, men självklart longera först;) och inte va de jag som skulle rida heller, de va Marten;)
Efter honom kom de en tjej och provred Wiesbaden.
Hon va tydligen rädd för hästar och för ridning, men hon gillade Wiesbaden. sa vi far väl se hur de gar;)
Sen gjorde Ina iordning Dona Primera till Marten för han skulle med tjejen som provred pa en uteritt;)
Sa da slapp man longeringen med henne idag(Y)
Men ist longerade jag Sterthoff till Marten  för att han skulle hoppa honom.
Och efter när han kom tillbaka med Dona Primera sa hoppade jag upp för ett dressyrpass.
och jag red faktiskt bra idag(Y) elr ja, iaf sa jag är nöjd.
Vi hoppade även, BANA, första gangen för den hästen i galopp, och vi gjorde de jättebra!:')
Efter de tvättade jag av henne och gav Ostara medicinen, samt tog in fölen och puttsade allla tränsen:)

Rätt slappt jobb idag faktiskt;) men de va väldigt skönt!:)




Puss:*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!