idag kommer dom!

Jag klev upp halv 9 eftersom christa skulle aka iväg klockan 9 och operera ögat.
Sa jag at frukost själv eftersom hon inte fick äta nagot innan operationen, fattade inte varför riktigt.. men de va nagot om att hon skulle fa narkotika elr nagot liknande:P
Sen tog jag ut Lilly och Levante och sen gick jag och satte mig datan:)
Där va de trevligt folk inne pa msn(y)
sa jag blev fast där ett tag, men tog mig ändan iväg till duschen och tog mig en laang varm dusch.
Efter de va de bara att göra iordning sig - smink och santdära fjoll;)
När jag va klar me det kom Martin och Christa tillbaka fran operationen.
Sa da tog jag in hästarna och packade iordning mina saker jag skulle ha me mig.
Sa jag gjorde det och när jag va klar drog vi iväg!:)
Till Osnabrück oxh skulle köpa en skolbok till mig, men da va jag sa smart och hade inte skrivit ner va boken hette, vilket förlag elr nagot sant, bara "teil 1" som stog lite smatt i mitten av boken..
Smart Kajsa!
Sa vi gick och at ist och sen at han en glass och sen akte vi och bytte bil(y)
Sa vi lämnade in en gammal och tog med en ny:)
Den är awesome faktiskt:) vit och jättemysig!:)

Nu sitter jag här och fick precis ett sms av mamma av att dom va i München och nästa plan skulle snart ga.
Sa dom e här om... ok, jag har ingen aning, dom landar om en halvtimme (16.35) och sen ska dom aka bil i en evighet (2,5 timmar) och SEN är dom här:)
Mysigt och trevligt pa samma gang:)(Y)(a)





puss o kram:*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!