Ledig;)

idag har jag varit ledig pa förmiddagen!
Vilket betyder att jag har sovit väldigt mkt;)
klev upp klockan 11.30, hoppade i duschen, la mig och sov igen till 13.00, och ja, nu sitter jag här:)

Solen skiner, fran datarummet kan jag inte se ett enda moln;) vilket är otroligt skönt!:)
Och värmen e kanske 20-25°+, tjoohooo;)
Rätt at er där hemma i sverige som sitter med 2-3 grader varmt pa mornarna och jag sitter med 15 grader varmt pa mornarna och ca 25 grader varmt pa dagarna;)
Ok, jag fryser väldigt mkt när de e 15° nu, men det kan jag nog leva med:)


Puss o Kram;)<3




Kommentarer
Mamma

Vilka jättefina dagboksanteckningar!

2009-09-08 @ 19:18:49
Anonym

2009-09-08 @ 19:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!