lycka!:D

tack pauline som fixade sa att en tjej som rider REMO nu addade mig pa msn!:D
sa nu vet jag lite om hur han har de, och det är bra!:)
Han har blivit fruktansvärt hingstig och sa, men är fortfarande en gud i dressyren!;D ;D ;D
och ja, han är en av favoriterna och han sköter sig pa lektionerna!

Han är min San Remo, elr nej, men jag säger det:)
för han kommer alltid vara min i mitt hjärta och jag saknar och älskar ponnyn otroligt mkt.
Längtar tills jag kan träffa honom igen<33


för er som inte vet sa mkt om honom;)


San Remo

New Forest.
139,7cm (C-ponny)
e: Silverlea TopHat, u:Thursday morningstar.
valack
Brun, v.h.i.p. o k.v.b.(Vita har i pappan, kronrand (elr nagot sant) vänster bak.

En kung som äger ut allt och alla, spec pa dressyrbanan:)


Ponnyn ger en lycka och minnen man aldrig kommer glömma.
Han är älskad<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!