Ridningen med lily va awesome!

Idag har jag inte gjort mkt. Har mest suttit inne eftersom det börjar komma en riktigt höst hit..
de betyder regn och blast..
mkt!
Men jag tog mig ut i stallet iaf och longerade Levante i regnet, de va drygt, sa jag gav upp efter 13 minuter..:P men jag tror att levante va lika glad som jag för de:)
Efter de tog jag ut Lily i gangen och började borsta henne.
Da ringde Laura och fragade lite om hur jag hade de;)
fan va jag saknar henne märkte jag da, vi hade sa sjukt kul i stallet tillsammans..
Men hon berättade lite om vad som händer där hemma och hur det gar med samantha.
Jag kände da att jag saknar samantha ocksa riktigt otroligt mkt!
Sa vi pratade i ca 20 minuter, sen la vi pa och jag fortsatte göra iordning Lily.
Jag red henne pa en annan lägda idag, och hon va heelt otrolig!!:D
Vi gjorde galoppombyten pa raksträcka, sadär sa man rider 2 galoppsprang i v. galopp och 2 i h. galopp, sen gör man sa till raksträckan e slut:)
Hon va heelt Awesome!;D
Det gillas(Y)!

sen har jag suttit här och nördat.
Christa kom hem för en stund sen, och snart ska vi käka pizza:)


det närmar sig!

Snart kommer dom! TJOHOOO!:D:D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!