sammanfattning av 24 och 25 Sep 09.

24 sep:
Jag vaknade klockan 09.00 och gick upp och at frukost, sen blev jag själv hemma eftersom Christa akte iväg, och da satt jag vid datan lite, kollade lite pa tv, klappade lite pa hästarna, tog in Lily och Livante och sen kom hon hem, da gav vi hästarna mat, sen at vi själv, sen akte vi och handlade, sen hade vi myskväll framför teven med mkt choklad!:D<3

25 sep:
Jag vaknade klockan 8, gick ut och gav hästarna frukost, sen va christa vaken sa vi gjorde frukost, sen gick jag faktiskt och la mig igen eftersom jag va lite trött.
Sa da sov jag till 12.00, da kom Christa och fragade mig om vi skulle ut och rida pa en uteritt.
och det tackade jag självklart ja till och sen tog jag Zawanna och hon Lily:)
sen va vi ute och red i ungefär 1,5 timme!:) de va sköönt!:')
efter det at vi och sen gjorde vi lite jobb i trädgarden och sen satt jag lite här vid datan och sen gav vi hästarna mat, sen longerade jag Livante och sen duschade jag och nu har vi kollat lite pa tv och nu skriver jag här:)

Och nu blire laadda för en kväll med lastbil-akande med Jörgen;) de ska bli kul.
Vi ska till Münster och sen hem igen, vi räknar nu med att vara hemma runt 00.00.
jag saknar Samantha, jag saknar att komma ut i stallet och se henne sticka ut sin mule och sen jag komma in till henne och klappa henne lite pa morgonen. Nej fy, de va en fantastisk häst!<3


puss:*



Kommentarer
Per-Martin Edström

Du är i allafall bäst Kajsa!!!!!

2009-09-28 @ 17:35:26
eemeilyaa.

sv:okejokej:) men då kasnke man borde testa att köpa dreas hår då:) vilken färg köpte durå?fanns ju ett jätte bra och ett som va bra och ett som va fejk..



Jag har testat tajmahal nu och det är jätte bra tycker jag:)!

2009-09-28 @ 19:24:57 | http://emilyaskoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!