16 Dec.

Gör mig ännu ett nytt försök med den här bloggen.

oh
Idag på Samhällslektionen lyckades det bli rätt slappt eftersom jag och Ida började med att skriva en rapport om terrorattacken i Stockholm som var i Lördags. Vi blev klara rätt snabbt och satte oss sedan framför datorn i datasalen och råkade sitta där resten av lektionen. hehe!
Tyskan blev minst lika slapp så vi fick typ gå efter rasten, då gick jag och Majja ner till Gymmet för att biffa på oss lite:) Sjukt bra måste jag säga! Sedan tog jag tidigare bussen hem tillsammans med min mycket bra vän Cristhian, så satt jag hemma hos honom och pratade tills bussen som ska till Alsen skulle åka.
Haft en riktigt mysig dag iaf:')
Nu blir det till att sova!
Godnatt:*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!