Snö..

Hade som vanligt en riktigt slapp skoldag idag:')
Och efteråt drog jag, Ida och Moa iväg och fixade en julklapp till min bror och sedan gick vi vidare till Hemmakväll och köpte "lite" lösgodis:')
När Moa tagit bussen hem satte sig jag och Ida på Gauter och väntade på Viktoria, Thyra och 2 till. När dom väl hade kommit drog vi till sense och köpte hårfärg, äntligen!
Efter det gick vi sakta men säkert emot busstorget och väntade på min buss hem:)

Liiite segt kanske att alla ska ut i helgen medan jag får sitta hemma och passa hästarna..!
Hade snön bara kunnat sluta falla hade helgen kanske kunnat bli lite bättre.?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!