Kvällen spenderas hos; merle

Okej, strömmen och värmen är tilbaka här nere,
men i min lägenhet är det fortfarande borta:s
Så Heiko sa precis att jag skulle sova hos Merle ikv, då han tycker att det är dumt att sova i en lägenhet utan värme - och utan ström!
hur menar dom nu att jag ska kunna ligga å dra mig till 5 i 7 å sen kuta ner å jobba? haha, en dags undagtag kan man nog leva med!:)

Aja, nu är Saskia borta, elr ja, hemma hos sig:p
Så nu hoppas jag på att vi snart kan beställa hem något att äta, och sen vill jag faktiskt gå å lägga mig elr så.
För jag har ingen lust mer idag; jag har lite ont i huvudet idag me.
Och mina utslag kliar inte är jag har min aloeverakräm på!
Helt underbart ju!:D
Tänk om dom bara kan försvinna helt om dom ändån inte tänker göra ont?:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!