slappdag;)

vaknade klockan 9, sen dess har jag duschat, fixat naglarna, och gått å lagt mig igen:)
Vist är jag bra?:D
Hade ju planer på att städa å tvätta, men det är ju som tanken som räknas, iaf med städningen!
Tvätten får följa med mig ner sen när jag ska gå och käka middag:) Elr ja, för mig blire frukost, men för dom andra middag:)
Och ikväll..?
Då ska jag nog försöka vara social med Merle, Heiko å Lisel:D
Jag har ingen aning om Philip är här i helgen, är han det måste jag väl vara social med honom med.
Med tanke på att han är Merles storebror :')

Ah, så måste jag ju få reda på hur Balou hoppade idag när de va löshoppning!:D

Men nu måste jag nog iaf plocka ihop tvättkläderna som ligger på en vacker hög på golvet och lägga dom i en väska ist, så de går snabbare å ta sig ner till tvättmaskinen;plisel, di da, merle och lisel
Merle, Lisel, Di da och Lucky får stå för bilden;)

Föresten är dendär hemska snön borta nu!:D och vi har nu gröna ängar osv.;)



Kommentarer
Wilma

Haha åååh, nu kom jag på att jag också borde tvätta... suck!! Men det är som du säger; tanken som räknas :D <3

2010-01-23 @ 20:12:50 | http://irishgetaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!