Åhh, livet leker <3

pig
åpytfr
öoiguof
Bilderna talar för sig själv !

Dagen har varit helt otroligt bra!
2 dagar på rad, wow! :D
Klev iallafall upp klockan 8 idag och tog ut hästarna, som alltid när jag är hemma!
Då va det rätt så mulet, och tönt som jag är så valde jag att he på ett täcke på bebis så hon inte skulle bli blöt eller att det skulle blåsa på henne. haha!
Sen gick jag faktiskt in och la mig igen, va helt slut..!
Vaknade klockan 12 igen och gick ut och tog av bebis täcket, vilket hon verkligen uppskattade! haha.
Sen gick jag in och gjorde en blåbärssmoothie, hämtade min dator så jag kunde lyssna på spotify, och la mig sedan på altanen och stekte nån timme!
Hur skönt som helst!

Blev dock avbryten när jag märkte att jag låtit Såful smitit, och va därför tvungen att gå och hämta hem henne, typiskt! haha
Sen drog jag ut och övningskörde idag igen, men idag åkte jag faktiskt till stan och körde lite där inne!
Hur kul som helst, men svårt! haha, mycket att tänka på! Men det va riktigt kul som sagt!
När jag kom hem tog jag in hästen och nu sitter jag här.
Åh vad jag älskar dessa dagar när jag bara behöver vara, inte ha något speciellt för mig, bara göra det jag har lust att göra!
Dock har jag riktigt mycket plugg som väntar, ekonomin skulle dessutom vara klar tills imorgon, men eftersom jag gett upp ekonomin helt, så tänker jag inte lägga ner någon energi ikväll heller på att göra det.
Tyvärr, men kände att jag är helt värdelös på att räkna i ekonomin, och som det känns nu kommer jag heller inte lära mig.
Nej usch, nu ska jag inte tänka plugg, nu ska jag vara lycklig en stund <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!