blev inte riktigt som planerat..

Haha, jag hade ju tänkt mig brunt hår med några ljusa slingor.. vad ska man säga hur resultatet blev...
oranget med ca 2 små bruna slingor ungefär, och hårbotten är blondt osv, skitfint. HAHAHA
Blev rejält påmind om varför jag INTE färgat blondt de senaste åren iaf...
usch, vad ska mamma säga? haha neerå, hon har inget att säga till om.. men vafan, saknar redan mitt mörka hår...!

Före:

pihg
Efter:

erh



Jag ska inte vara blond, jag ska vara mörk, nu vet jag det. tack och hej, jag tänker gå och dö i min säng en stund tror jag...!



Kommentarer
nathalie

kajsa, vi frågade om du va nöjd & du sa ja typ 5 gånger, så du kan inte tycka att det va vårat fel. om du hade sagt nej så hade vi kanske kunnat erbjudit dig att komma tillbaka och färga det brunt eller vad nu du ville ha.. vi frågade även om du ville ha ett ljusare resultat eller om du ville att det skulle synas att det va slingor, då sa du att du ville ha ett ljusare resultat med mycket slingor.. så då blir det såhär, sen att det blev lite oranga skifftningar var pga att du hade röda pigment kvar i håret & det beror helt från person till person hur det kommer fram.. så än en gång så skulle du ha sagt att du blev missnöjd.. jag kan säga att jag tycker inte att det blev fult, jag tycker inte heller att det är orange.

2011-04-14 @ 17:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!