Dagens upplägg..

Fortfarande lite sjuk, men äsch, åker ändå in till staden idag!
Ska färga håret 13.00, och efter det ska jag gå och boka körtider på körskolan! iiiiiiiii ;D :D;D äntligen!
Något nervös över håret bara.. får se om jag kan bli något ljusare, eller om det slutar med att jag blir mörkare igen?;)
Nu ska jag städa upp lite på mitt rum, sen blir det duschen, hänga tvätten, och sen bär det iväääg :D
tjuhuu!
Så ska jag nog gå på stödet också så jag får ta igen lite som jag missat, för än en gång missar jag en onsdagslektion, hmm? .. inte det bästa kanske!
Aja, får ju träffa mina underbara vänner idag också :') <3


åoipguofv
We all want to play the sick little games.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!