Desperate Housewives <3

Det blev en mysigare springtur i regnet innan Desperate.
Var ute ca 50 minuter, men sprang inte hela tiden, utan körde lite intervaller och sånt, tack vare min hemska astma!
Fyfan vad less jag är på den, vill kunna träna som vanligt utan att känna att halsen och lungorna dödar en..
Aja, sen kom jag in och mös ner mig framför teven och kollade på ett helt fantastiskt avsnitt utav Desperate! ;)
Man kan inte lessna på Serien, seriöst! världsbäst är den! :D
Men saknar faktiskt Edie lite grann, visst, ville verkligen att hon skulle dö då det hände, men man saknar henne ändå i serien, och vad har hänt med Zack? Han som var en sån söt liten grabb förut..!
Hihi, aja, jag är helt såld på serien iallafall, och ni som inte sett det, SE DET! för guds skull!
Börja från första säsong till sista avsnittet, underbart ! <3
Nu blir det duschen och sen ska jag faktiskt sätta mig lite med böckerna och plugga lite!
Fyfan, så opepp man kan bli på ekonomiprov just nu faktiskt!


ipgfv



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!