försöker uppdatera så gott jag kan.. ;)

Gårkvällen blev helt klart lyckad! En kväll som avslutades kanske.. hmm, 6 imorse :)
Man fick träffa mycket nya sköna människor och jag har nu fått en annan syn om Stockholm - men fortfarande lika underbart:) hihi

Sitter just nu hemma hos Calle och väntar på mat - blir grillat ! :)
Sen ska nog han och jag gå hem till Adde och vänta på honom där, han kommer väl hem straxt efter 22.00, och då blir det nog mys framför någon film :)

Hoppas ni har det lika bra i Jämtland som jag har det här!



Kommentarer
Elle De Wall

Lyllo dej som får leva livet! jag är såååå avis på dig. !

2011-04-17 @ 17:35:56 | http://himmlafrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!