Första April, vilket skämt!

Eftersom jag inte bloggade igår, så skriver jag om gårdagen nu istället!

Jag började dagen med ekonomi, uusch! Fiiifan vad värdelöst det är!
Hatar det, kommer dessutom bli underkänd i det, jag förstår inget i det, och jag förtjänar inget betyg i det ämnet, så är det, med ärliga ord!
Aja, jag valde att liva upp det hela med att skämta lite med Ida!:)
Så jag gick upp till henne i hennes klassrum och sa att jag va tvungen att prata med henne, och dom andra fick inte lyssna.
Så vi gick bort och jag drog ett mycket välplanerat skämt för henne, och hon gick på det! Så jävla klockrent! hahaha
Så då fick jag mig ett gott skratt ;) hihi.
Vad skämtet är borde vissa inte veta, så jag väljer att inte skriva det, hemliis!;)

Aja, sen ägnade jag resten av skoltiden med att planera in 2 danser med Elin till idrotten!
haha, vi vart riktigt nervösa när vi såg att HELA JÄVLA KLASSEN var där!
Vi gjorde bort oss helt på första låten då vi inte hörde takten i låten och tappade då bort oss..
Men på andra dansen gick det rätt bra.
Vi fick ett starkt VG på det, och jag är typ inte nöjd, hatar att läraren inte sätter MVG ist för ett starkt VG.. haha
Men vi hade kul iaf!
Efter idrotten hängde jag på stan lite med Ida och Thyra och några andra trevliga människor! :')
Typ 6 drog jag hem till Isabelle där Amelie också va!

Sen besökte vi några kompisar och när kvällen avslutades vet jag inte riktigt, men sent iaf!
Årets första April vart speciell, väldigt många händelser under dagen jag inte skrivit ner, och som dessutom inte skall skrivas ner, som gjorde dagen/kvällen ännu mer speciell. haha!

pgj
åwogj
rätt hemsk bild, men aja, som sagt, man måste bjuda på sig själv! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!