Glädjedödare.

Vaknade upp med ett leende på läpparna och har lyckats haft en så otroligt jävla bra dag.
Har inte mått såhär bra på länge.
Tisdagar brukar vara värdelösa, men den här tisdagen var en av de bästa dagarna.
Stannar i staden extra länge och bara är, lusse har nu åkt så nu har jag en boxplats över till en storhäst jag kan ha över sommaren (eller längre, beroende på om lusse kommer hem igen eller inte).
Och helt plötsligt kommer DU in genom dörren och förstör min dag så jävla hårt.
Trodde ingen kunde förstöra den, men du lyckas fan alltid.
Grattis, du fick mig att brista ut i tårar en dag då jag mådde som bäst.


Tack.




Skriver om mina dagar i sthlm en annan dag, ingen lust nu längre.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!