I don't care if I ever talk to you again.

Jaha, hade väl tänkt att skriva några rader om hur dagen sett ut också...
Hade ju sovmorgon till 13.00 idag, så klev upp halv 9 och släppte ut hästarna, och sen fick jag faktiskt övningsköra lite med pappsen innan jag va tvungen att duscha och göra mig iordning för dagen, usch vad tiden går snabbt!
Aja, kom in till staden och fick då veta att jag inte behövde göra provet idag = att jag lika gärna kunde plugga hemma! fyfan.
Aja, så då satte jag mig i fiket och kladdade ner lite bra att veta till provet medan jag väntade på Wille!
Sen ägnade jag resten av dagen med att gå på stan med Wille och efter ett tag kom även Emelie och joinade oss!:)
Hade en mysig dag på staden iaf, tack Wille!
Sket dessutom i gymmet idag, fyfy!
När jag kom hem satte jag mig här, sen tog jag in hästarna och sen var det glee och senare Grey's!
Som sagt, fan vad tiden går snabbt!
Köpte även 2 bh:ar på Gina Tricot idag, en beige och en turkos typ! Skitsnygga, orkar inte ta kort på dom bara, ska nog dessutom byta till en storlek mindre för att få mer pushup!:) hihihi.



Nu ska jag fortsätta lyssna på mina depplåtar och sura över pappas beslut angående Billy...


cghjk

höhö, fick bli en bild på Wille faktiskt. bildbrist.. hihi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!