Lite om helgeeen!

Har inte orkar blogga något i helgen som ni kanske märkt!
haha, har haft fullt upp, så förlåt! :)

Kan ju börja med Fredagen.
- gjorde inget prov på ekonomin, typiskt! Jag som precis började förstå lite, nu är allt borta igen. haha, skönt.
Och på Idrotten fick jag veta att jag ligger på ett starkt VG och kan eventuellt få MVG! Så hoppas..!
Efter skolan drog jag på stan med Victoria och Ida och köpte en blus på Gina för 199 kr och ett par leggins på Monky för 200 kr! Sen drog jag och åt på Kina med söta Sara, haha, så nu är man pank igen.
wwohooo!
Och sen blev det utgång, inget mer med det liksom!

Lördagen.
-jag åkte hem med 10 bussen, Amanda, man kan bara skratta åt dig! D:
Sen kom jag hem, la mig och sooov några timmar sisådär!
Och sen blev dags att övningsköra, hihi, satt bakom ratten flera timmar, körde till tulleråsen, mot kaxås, järpen och nälden! haha, riktigt kul faktiskt!
När jag va klar var det dags att ta in hästarna och sen åkte jag till Emelie och käkade där med henne och Maria!:)
Sen blev det hästjakt på 8 st unghingstar, kunde inte blivit roligare lördagskväll alltså! Hade ju som plan att åka till Kaxås, men trodde inte det skulle dit så många, så jag stannade hemma, haha ååh.
Aja, sov där iaf och kom hem för en stund sen!
Mysigt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!