Livrädd med stil.

Försov mig, fick springa till bussen, det har snö/regnat/blåst hela dagen, fick sitta och hårdplugga budgeträkning till provet imorgon, va även tvungen att göra grammatiktest på tyskan. Vilken tur att Wille gjorde dagen lite värd idag också iaf!
Hahaa:)
Nej nu ska jag sätta mig och plugga lite mer Budgeträkning, helvete, fml, osvosv.
Förhoppningsvis har vi inget prov i idrott imorgon iaf, för det tänker jag då INTE plugga på ikväll!
Nu har jag ingen lust att skriva längre, haha, noll bloggmotivation längre.
Vill ni får ni gärna komma med förslag på vad jag ska blogga om! :)

Imorgon blir det antagligen utgång, så ni borde nog inte räkna med något blogginlägg imorgon.

puss.

åoipguof
9an

poihg
2 år senare (nu)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!