Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year!

Varit hemma och vart sjukis idag med.
Kul liv, vaknade klockan 12 och märkte att det inte fanns en enda bil på gården, alltså var jag heelt ensam hemma!
Så jag tog med mig datorn ner i tv-rummet, la mig i soffan och hedde på en film från voddler.
Det blev "seven girlfriends" tror jag den hette, inte så jättebra film kanske!:/
Sen satte jag mig och försökte plugga, jag har suttit hela dagen och försökt skriva på en ergonomiuppgift vi fått på Idrotten, skulle varit inne för typ ett halvår sen, och jag är alltid lika tidig in med mina uppgifter!
Blev heller inte klar idag, fick inte fram nånting, så har bara skrivit 1,5 A4, och han ville ha minst 2.. och nu kommer jag inte på nånting med jag kan fylla ut det med! Usch!
Aja..
Och imorgon har jag sovmorgon till klockan 12, och klockan 1 ska jag till frisören och färga håret, ljusa slingor tror jag det blir faktiskt! Blir det fult kan man bara färga det mörkt igen! :D
Så jag tror jag sjukskriver mig imorgon också och går på Stödlektionen istället!
- kan ju inte missa alldeles för mycket! ;)

Nu vet jag inte vad jag kan skriva mer om dagen, har heller ingen bild jag kan fylla ut med, så jag länkar några bra låtar med det underbara bandet "All time low" ! :)


All Time Low – Weightless
All Time Low – Sick Little Games
All Time Low – Lost In Stereo
All Time Low – A Party Song, The Walk of Shame



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!