Sjukis!

Har varit hemma från skolan idag eftersom jag är sjukis.
bleeeh!
Hatar att vara sjuk, men är hellre hemma och frisknar till, till helgen istället för att gå på skolan och bli sämre!
Även om jag kommer missa lite imorgon, då jag tänker stanna hemma då också!
Men en bra idé är kanske att fixa alla idrottsuppgifter jag har liggande och även plugga lite mer till ekonomiprovet!
Idag har jag sovit, sovit, städat, tvättat och sovit lite mer.
Så imorgon borde jag göra lite mer nytta med skolböckerna.
hmm?!

Aja, finns inga större nyheter som borde skrivar ut här tror jag..

förutom....



ATT IDA TROLIGEN FÖLJER MED MIG TILL FINA UNDERBARA STOCKHOLM I HELGEN!!!! PAAARTYYYYYY :D:D:D
Kunde inte bli bättre, livet leker ! <3




pifuo

piguo

ipgf

vi 2 tillsammans i Stockholm kan inte bli annat än oslagbart! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!