Skräckfilmer..

Istället för att sova gick jag ner och kollade på skräckfilm med Ellen, Ellinore och Rasmus ;)
Den hette nightmare nånting, och den va faktiskt helt okej.
Jag är ju sån som typ skrattar åt skräckfilmer, men för de som inte gör de och faktiskt blir rädd är det nog en toppfilm!
Typ om en kille som mördade folk när de sov, hade knivar på fingrarna och sönderbränt ansikte!
Aja, jag blev inte ett dugg rädd och ska nu ta och dejta min säng, tänk om han dyker upp i mina drömmar (a)
hihihi.

+ att jag fick avbryta mitt nyttiga liv och åt faktiskt 4 stycken godisar under filmen.
ajabaja! Men med tanke på hur lite jag ätit idag så tyckte jag att jag kunde få unna mig det! :) hihi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!