Slappisdag!

Idag har jag inte gjort mycket alls.
Vaknade först typ 9 och bestämde mig för att det var på tok för tidigt för att kliva upp, så somnade om igen:) hihi
Sen klev vi upp typ halv 12, och då hade jag riktigt ont i kroppen. haha fyfan!
Så tog jag kvar över 2 bussen hem, kom hem och somnade i soffan.
Sov fram till halv 7, slängde i mig lite mat, gick ut i stallet och tog in hästarna, sen har jag suttit här resten av kvällen!
Haha, lugnare dag alltså!
Imorgon ska jag nog dra med mig mamii, bebishäst och Lusse upp till Wången så bebis får se något nytt någon gång!:)
Ser verkligen fram emot det!
Nu ska jag sova.. igen!
puss:*
gfoui

cfvghloöpo
Bästa Vänner!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!