Stockholm - alltid lika underbart.

kom fram igår, sov hos Joel (min bror).
Vaknade i ett soligt Stockholm, så tog med mig Ida (Joel's barn) och gick till lekplatsen och solade lite.
Sedan färgade jag håret, än en gång. Blondare igen, haha, eller ah, kämpade för att få bort den orangefärgade färgen.. Sedan drog jag till Nacka och mötte Calle på Forum, så käkade vi.
Sen drog vi hem till Adde och senare drog vi ut och hälsade på några kompisar till dom :)
Chillkväll, och ah, jag älskar Stockholm bara meeer och mer! :)
Nu ska jag fortsätta min kväll med mina fina vänner, puss:*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!