Tisdag - veckans värsta dag.

Tisdag igen då, hur värdelöst? ;)
Vädret var ju bra iaf!
Idag på första lektionen jobbade faktiskt jag och Sara, wow, typ första gången? :)
På ekonomin fick jag reda på att vi ska ha kunskapstest imorgon, fanfanFAN!
Kan ingenting, kommer få IG, och kommer få gå om ettan, hej, jag hatar det här..
Aja, jag fick skjuta upp testet till stödtiden imorgon så jag får sitta och plugga med Alexandra under tiden de andra gör testet. haha!
Sen drog jag, Ida och Morten till Wedan där Emelie satt och väntade på oss, så tog vi en fika och sen tog vi bussen hem. wihoo! Inget gym idag heller, fuck. haha.
Aja, var extremt kissnödig under bussresan, och sista 5 minuterna av bussresan satt jag och hade så Fruktansvärt ont i magen, så jag nästan fick tårar i ögonen, fyfan vad hemskt det var. Men det har aldrig varit så skönt att på kissa faktiskt! hahah. hemskt!


Nu sitter jag här med Emelie och lyssnar på Nicke & Nilla – Diggar dig och Nicke & Nilla – Alla Balla , haha, skönare låtar!
Puss:*

wåoh
Stek.

Kom ihåg att Bloggen fortfarande är under renovering! ;) hihi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!