Underbara dag!!

Idag har vart en av de bättre dagarna på länge!
Fyfan vad bra jag har mått!
Började med att kliva upp 8 och tog ut hästarna tillsammans med mamii! :)
Sen gjorde jag klart i stallet osv, och sen gick jag faktiskt och la mig igen!
Vaknade halv 1 någongång och märkte att det va vår, på riktigt den här gången!
Så jag gick ut på altanen och satte mig och stekte lite i vårsolen, och sen gick jag och fixade lite med hagen eftersom det har varit så fruktansvärt mycket vatten vid ingången, så det gjorde jag, i linne!!
SÅ JÄVLA UNDERBART!:D

Sen stekte jag lite till i solen innan vi tog bebis och lusse upp till Wången och visade bebis runt där lite, även ridhuset!
Hon skötte sig jättebra och har inga problem alls med transporten, hon tycker dock att det är roligt att stå och stegra samt bocka medans hon väntar på sin tur att få gå in. haha, söt!
När vi kom hem slängde jag och pappa i oss lite mat, och sen drog vi ut och övningskörde!
Det gick hur bra som helst, som vanligt! Jag känner att jag verkligen har kontroll över bilen och så nu, så det är chill!;)

Och sen vill jag bara tilllägga, jag har världens bästa vänner, och en helt fantastisk bror!
<3

åpih
dfiyuogl
fgklö
Min alldeles egna bebishäst <3
Kan knappt bärga mig tills jag får börja rida henne! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!