drygare test.. ;)

Du heter: Kajsa Elizabeth Julia Wallén
Smeknamn: Kajsa, eller som Moa ibland kallar mig: Kajsis :)
Låt som när du är ledsen sörjer till: Håkanlåtar eller andra Svenska låtar!
Beroende av: Mina vänner och Musiken!
Vad tror folk om dig: Ingen aning!
Stämmer det: haha. -
Vad får du oftast komplimanger för: Att jag är en bra kompis, ser bra ut typ?
Vad säger du för att imponera på någon: Haha, något dom vill höra kanske? :p
Hur imponerar man på dig: Att man ska våga vara sig själv och ha egna åsikter!
Brukar du skratta för dig själv: haha jaa!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS: ":D:D <3"
Var bor du: Haha, i skogen! Valne..
Trivs du där: Njee, bra ställe när man har hästar, men det är nog det enda som är positivt med det!
Äger du några converse: Japp! 
Sprit, cider, vin eller öl: Cider
Brukar du bli för full: Nej
Är du allergisk mot något: Överkänslig för Tomater, men äter det ändå!:)
Hur svarar du i mobilen: Aa, Kajsa, hej det är kajsa, hej, eller något annat beroende på vem det är! 
Antal timmar sömn inatt: 9 kanske
Brukar du komma i tid: Haha, det beror på vad det är jag ska till!
När mår du bra: På sommaren, när jag är i Tyskland, när jag känner att någon bryr sig!
När blev du fotad senast: Hmm.. Fredags kanske? :p
Hur känner du dig nu: Glad, men har ångest över plugget som väntar..!
Vanligaste färg på dina kläder: Svart skulle jag tro!
Vad tycker du om fötter: blä
Vad saknar du: Tyskland, Bettan, gamla vänner, min förra ponny..<3
Hade du en bra kväll igår: Jarå!
Favorit dryck på morgonen: Oboy.
Rakar du benen: haha jaa:)
När brukar du oftast gå och lägga dig: mellan 22.00 och 02.00 :)
Är du blyg: Skulle jag inte påstå
Sysslar du med någon idrott: Har spelat Fotboll, men nu är det bara ridning och gymmet!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej.
Har du spytt offentligt: yup
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: haha, skriver som Ida, "Vad skulle jag inte göra?" ;)
Är du nöjd med ditt liv: Mjaa, rätt så:)
Är du bortskämd: nej.
Vad gör du i morgon: Skola och gym! 
Vilken kändis tycker du är en bra förebild: hmm, vet inte riktigt..
Vad längtar du till: Sommaren!!
Har du bra vänner och äkta vänskap: Bäst!
Vad använder du för schampoo: Dove intensive tror jag de heter:)
Hur gammal är du: 17, 18 om 111 dagar! :D
Tycker du om någon just nu: Nej
Gröna eller röda äpplen: Röda.
Gillar du golf: Har aldrig spelat riktig golf, men det verkar riktigt tråkigt!
Vilken tid gick du upp idag: först 8, sen 12! 
Har du sovit i din egen säng inatt: Ja
Har du strumpor på dig nu: Strumpbyxor!
Är det okej att gråta: Ja
När grät du senast: Längesen nu!
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Resa, Shoppa massa kläder, åka till Tyskland, köpa en till häst!
Bär du glasögon eller linser: Nepp!
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej:)
Har du piercing: Öronen och Naveln, vill ha i tungan! 
Vill du gifta dig: Kanske
Vill du ha barn: NEJ!!
Solar du ofta: Beror på.
Är du bra på att laga mat: Beror på vad det är, men är det svårare än pannkakor, så nej.
Är du flygrädd: Va förut, men nu är det bara otäckt vid start och landning!
Hur vig är du: man skulle kunna jämföra mig med en sten..
Är du musikalisk: Var när jag va liten, men det var då..
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten
Vilken är din favoritglass: Twister tror jag den heter:')
Tror du på ett liv efter döden? Nja, själen stannar nog kvar, eller mer som en energi.
Tycker du om sushi? Äter inte fisk, så har inte smakat.
Vad äter du helst när du ser på film: Godis eller chips förut, men nu blir det oftast nån frukt!
Har du tandläkarskräck: Nepp
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Ibland morgon, men mest kvälls! :)
Vilken ögonfärg har du: Gröna
Har du någon gång gråtit dig till sömns: Ja.
Biter du på naglarna: Nepp.
Röker du: Nej
Hur ofta tränar/motionerar du: 4-5 gånger i veckan kanske!  
Senaste låt du hörde: Familjen – Det Var Jag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!