vill tääävla.

Jag vill tävla, göra något vettigt på helgerna.
Ren plågeri att inte få tävla nu när tävlingssäsongen dragit igång - på riktigt!
Man ser alla glada ryttare skriva på facebook efter en lyckad tävlingshelg, och vad gör jag på helgerna?
Drar på fester eller sitter hemma och häckar, skitkul.
2 år kvar tills jag får börja Rida bebishäst, och sen hinner det ju gå ännu ett till år innan jag kan börja tävla henne!
Har inte varit aktiv på tävlingar på ca 3 år, HUR KUUUL?
Man glömmer ju förfan bort hur mycket som helst, och tappar kontakten med folk inom klubben..

Ingen villig själv som har lust att låna ut sin storhäst då och då kanske? ;) hihi

pihgv
Jag och Carlos i Tyskland!
öpiguofc'
Jag och Appaloniere i Tyskland!
Saknaden är stor <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!