Jag ska bli bättre med bilder.. snart!

Förlåt att det aldrig kommer nya bilder ut på bloggen, men jag glömmer alltid bort att ta några!


Idag så började vi halv 10 och lekte då med ettorna, helt värdelöst..
Menmen, sen började vi vårat riktiga schema efter klockan 12, vilket fick bli Svenska.
Usch säger jag bara, en jättetråkig lärare och det värkar som om vi kommer få massor med läxor, inte okej!
Fick en idag, att skriva 2 A4 som ett brev till sig själv om 20 år, rätt kul uppgift, men vafan, läxa första dagen är orättvist..
Sen åkte jag, Pauline och Nathalie till Pauline och åt makaroner och köttbullar, elitmat till stjärnorna ;)?
haha, sen vilade vi lite innan jag drog iväg till körskolan och där satt jag ca. 1 timme med teori innan jag drog ut och körde bil..
Seriöst, känns som att jag inte kommer hinna med att ta det när jag vill, så bokade lite mer körtider under oktober också, vädelöst.. jag vill ha det NU!


Sen åkte jag hem, och nu har jag tagit in min häst och nu ska jag sova och tagga gymmet imorgon!
Efter ett uppehåll på nästan ett halvår ska jag äntligen iväg igen, skönare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!