Jag ska slåss i dina kvarter.

Gick uruselt på körlektionen idag, jag vet inte vad det var, men jag var verkligen inte fokuserad!
Så skulle jag börja backa och skit, nej usch, jag är otaggad på det mesta nu faktiskt!
måste vara regnet... haha!
Men jag skaffade iaf spotify premium OCH ändrade min körtid imorgon till en lite tidigare så jag hinner fixa lite ärenden på staden också innan jag åker tillbaka till mitt kära sommarjobb! :')

Föresten måste jag bara skriva hur galet glad jag är att jag har den häst jag har!
Hon är så underbar min egna lilla Chardonnay!
För stunden är hon kanske ful, men hon är en ängel att hålla på med osv.
gfs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!