körkort.. ååhh, körkort.

Nu vill jag ha körkort, alltså NU!
Jag måste verkligen se till att ta det såfort jag bara kan, eventuellt slutet på september eller något.
För jag vill verkligen ha det nu, sitter och läser teori varje dag, laddat ner en app till telefonen och sitter och läser teori där när jag får tråkigt också.
Och att se mina andra vänner ta det och skaffa bil får mig inte att längta mindre direkt!
Skönt att jag ska börja min skoltermin med att sitta med böckerna uppslagna på körskolan istället för i skolan.
Hellyeah.


Nu ska jag lägga mig i min assköna säng och kolla på några avsnitt av "How i met your mother"!
Oslagbara serie!
Natti! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!