lite bloggande, men har omöjligt kunnat lägga in något i helgen!

Som sagt, i helgen har jag inte haft möjlighet att blogga, förlååt!
Men skriver lite kort och så nurå :)


Fredag:
Jag jobbade och sedan åkte jag in till staden och mötte upp min fina vän Ida!
Vi gick och åt på donken innan 2 stycken kom och hämtade upp oss och skjutsade oss till Rödön.
Så där spenderade vi våran Fredag, en riktigt värd kväll faktiskt!
Många underbara människor och man fick se en sida från många som man inte trodde dom hade, underbart!
Så fick jag även träffa massa saknade människor som jag inte träffat sen jag åkte till tyskland.
På kvällen åkte vi till staden och sen fortsatte jag min kväll hos en mysig person :)


Lördag:
Jag gick och mötte upp Ida, så gick vi lite på staden och sen så åkte vi hem till henne.
Båda somnade i soffan och när vi vaknade så åt vi middag. hahaha.
På kvällen åkte vi till staden med moppeen och hälsade på William som jag heller inte träffat på länge!
Och när vi kom hem till Ida igen så blev det varm oboy och lite film innan vi gick och la oss!


Idag:
Klev upp, åkte till stan, tog bussen hem.
Och sen har jag bara legat och kollat på "how i met your mother" hela dagen!
Och så har jag nog tänkt att den ska fortsätta :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!