på sommaren mår man så jävla braaa!

Jag älskar sommaren, det är den bästa som finns!
Alla blir alltid så himla glada och det blir så trevlig stämning överallt! :D
+ att det för det mesta är varmt och man blir brun, sånt är ju aldrig negativt! :)


Aja, igår hann jag inte blogga, tyvärr.
men min dag bestod av att jobba och sen när jag kom hem satte sig pappa och jag och körde till kvällen kom!
riktigt kul, det går så bra med bilkörningen nu, och jag är riktigt sugen på körkort, så jag hoppas jag kan ta det snart! ska börja plugga lite mer teori och sånt bara!


Planerna för idag?
Nu har jag duschat och väntar på att pappa ska bli beredd att åka in mot staden för att övningsköra lite där med mig! Och sen stannar jag där och ska träffa lite fina människor! Sover för övrigt hos Emsan ikväll, så vet inte om jag bloggar något mer idag!
Vi får se vad vi hittar på när kvällen närmar sig, kanske en bio? :)


kmålok¨pk
Min finafina vän! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!