Sweetcamp och fina vänner!

Jag vet att jag gör dålig update här på bloggen, men ni får faktiskt ha förstående.. har ändå inget vettigt att skriva så!
Ungefär vad som hänt i helgen?
Igår gick jag först och åt med Isabelle och sen gick vi och såg " jag saknar dig", riktigt bra film och jag storgrät verkligen hela filmen!
Kändes astöntigt, men riktigt sorglig film faktiskt!
Sen gick vi hem till henne och tänkte väl mest ha en hemmakväll.
Men sen fick vi veta om en stor fest, så vi gick dit och det vart en rätt galen kväll...
Vaknade med såriga läppar efter tandställningen, asont i halsen, sår på tungan (?), ett svullet och blått knä och en härlig huvudvärk.
Så det ska vara?



Idag har jag varit på sweetcamp med lite vänner och det va faktiskt riktigt bra!
Mötte upp Amelie och nu sitter vi hemma hos Isabelle och ska snart dra oss mot Amelie för att fixa oss för krogen ikväll.
Känner på mig att det kommer bli galet!
Så medans andra går runt och letar hemmafester, festar vi sönder på marité.


Ha en jättebra sista lördag på lovet alla!
.. för det tänker jag ha ;)
puss:*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!