Toppenkväll med mina fina!

Igår började staden med att pappa köpte mig en ny telefon!
Samsung Galaxy s2, tack världensbästa mamma och pappa! <3
Sedan åkte jag och pappa och övningskörde lite i staden, sedan gick jag till wedan och träffade upp Emelie.
Sedan gick vi (jag) och åt på Viva Grande eller vad det heter, så jävla goda pizzor där alltså! verkligen något jag rekomenderar!
Och sen åkte vi hem till henne och då ringde Idis och berättade att hon kunde åka in till staden!:D
så vi väntade på henne och när jag äntligen fått träffa min underbara Ida så gick vi ut och kollade läget på staden!
Och när vi va där så mötte vi Chrill och några fler och då följde vi med dom på fest och sen fortsatte det så typ :) haha
Aja, kvällen slutade runt 3 och jag hade en jättebra kväll faktiskt!
Fick ju träffa båda mina helt underbara tjejer, Moa och Ida, som jag inte träffat på evigheter!
Så det var riktigt kul!


Nu ska jag städa och installera mig på mitt nya rum! puss:*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!