Urskön dag.

Klev upp klockan 6 och va jävligt taggad på körskola klockan 9.. eller?
Kom iväg så jag va i stan kvart i 9, lagom så man kunde gå till körskolan och vänta lite innan vi satte oss och körde :)
Gick faktiskt rätt bra idag, körde på grusväg och fick öva på att tvärnita och gasa iväg snabbt på lösgrus, asläskigt, men kul!
Sen kom jag för sent första dagen till skolan såklart, + att jag först gick till fel klassrum, så typiskt mig..?
Aja, satt där kanske 20 minuter innan vi slutade.
Då gick jag ner på staden och umgicks med väldigt många underbara människor!
Tack för idag mina fina, jag har saknat er! :')
Åkte hem med Amanda och Isabelle och det första jag gjorde va att gå och lägga mig och sova till klockan 8 ikväll!
Riktigt skönt, sen tog jag in hästen och nu ska jag sova.. igen!


Duschen får vänta tills imorgon då jag också måste in rätt tidigt men har ändå lite sovmorgon så hinner nog duscha om jag kliver upp 6 då också, livet på landet alltså<3
Dagar man börjar 10 måste man gå upp 6 för att hinna fixa sig och sen åka till stan för att komma dit i lagom tid.
Skitliv.


Aja, hoppas alla fått en bra första dag, och ni som börjar imorgon, fu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!