Vart jag mig i världen vänder, står jag här med tomma händer.

Inte bloggat på ett tag, men har inte haft orken typ!
lite vad som hänt :


*Sthlmarna va här, så va med dom en dag efter jobbet.
*Jobbat.
*Krogen.
*Borstat hästen.
jgewgwgjåogw
Lillan blir långsamt stor :')

Haha jaa, där har ni det ungefär, alltså inte så mycket att blogga om! :)
Igår tog jag hem min häst btw, så nu står hon inte längre hos Astrid!
+ att på kvällskvisten kom Yvette till mig, så vi låg och kollade på lite roliga klipp på youtube och kollade även på bortspolad. haha, så söt film! :)
Igår åkte även mina 2 fina vänner Thyra och Ida till Grekland, kommer inte sakna er brudar! hoppas ni får det jättedåligt och att det regnar varje dag, för jag är inte ett dugg avis..
+ att alla man känner är typ i Analya eller vad det heter, har aldrig kunnat säga det stället, turkland iaf!
Så ikväll kommer Yvette igen och då ska vi ha en solsidankväll! :') Underbart!
Älskar solsidan, så jävla sköna!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!