2 svenskar och en volvo!

Haha, föresten, sjukt vad påverkat det här stället har blivit av Sverige!
Haha, först hade dom inget med det att göra direkt innan jag kom hit, så flyttade jag hit, och BANG, så ökade intresset sjukt mycket!
Och faktiskt så köpte min chéf en Volvo när han sett mammas och pappas volvo, som han tyckte va jätteeebra osv!
Och nu har dom en ny svensk som jobbar här också!
Skönt för mig som även får prata lite svenska då, dock tror jag inte dom uppskattar riktigt att vi sitter och pratar på för fullt i Svenska när dom inte förstår oss.. haha
aja, nu ska jag gå och sova! nattinatti! :*

fewfw



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!