Att en såhär bra dag, ska kunna sluta så fruktansvärt?

Idag klev jag upp lagomt tyckte jag, men Heiko tyckte fortfarande jag va sent ute..
Hallåå? Jag är på semester ;)?
haha jaja.. jag gick ut och märkte att Heiko stod och klippte Ecki :')
Så nu är han rakad och nästan redo för hingstvisning och uttagning till auktion!
Eftersom han va upptagen med det så tog jag hjälp av Lisa och gjorde Mrs. B, satt på henne för första gången idag! :D
Hon skötte sig jättebra och spände sig inte ens när jag satt upp, så imorgon kan jag nog ta ett steg frammåt med henne! :)
Sen hjälpte jag Lisa lite med hennes hästar, unghästar det också!
Efter Lunch så tog jag och gjorde Ecki, satt även på honom första gången idag.
Han spände sig dock lite en gång, men andra gången jag hoppade upp skötte han sig utmärkt! :D
Så efter 2 jättefina hästar så gick jag in och jobbade lite med matten :)

Så ikväll har jag varit med på hopplektion med Chambi-Bambi :)
Även han skötte sig jättebra och hade askul verkligen, det visade han med sina härliga bockrundor han tog efter hindren, men på slutet kunde även han koncentrera sig :D

Så kom jag in och fick ett samtal som gjorde att jag började gråta så fruktansvärt mycket..
Min älskade hund, Billy, har gått bort :'(
Så vi åkte till affären och köpte godis och har även varit till donken och köpt mat där, så jag kunde få tröstäta lite!
underbarare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!