Dagens 17-12-11.

Dagens humör: Irriterad.

Dagens mående: Brabra!

Dagens borde: Det va; Klippa Chambar. Det är nu; sova.

Dagens frisyr: Utsläppt och min älskade mössa.

Dagens smink: Gårdagens.

Dagens klädsel: Tidigare idag; Ridbyxor, Åretröja. Nu; Jeans och myströja.

Dagens planer: Det var; Klippa Chambi, ta kort på Sam. Det är; Borsta mina tänder och sova!

Dagens materiella vill ha: En helt ny garderob full med kläder.

Dagens fundering: Hur ni har det hemma i Sverige.

Dagens beroende: Mat.

Dagens tråkigaste: Att försökta klippa Chambi med en trasig klippmaskin.

Dagens längtan: Min familj.

Dagens superlängtan: Festa.

Dagens tidning: -

Dagens låt: Melissa Horn – Jag saknar dig mindre och mindre



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!