Dagens 27 December.

Dagens humör: Obalanserad.

Dagens mående: Huvudvärk

Dagens borde: Absolut ingenting, tvätta kanske jag skulle gjort.

Dagens frisyr: Utsläppt, mössa, oborstat.

Dagens smink: Gårdagens + lite ny mascara.

Dagens klädsel: Ridbyxor + myströja.

Dagens planer: Ingenting.

Dagens materiella vill ha: En ny (hel) hjälm skulle inte sitta fel.

Dagens fundering: Hur fan jag ska få med mig allt hem.

Dagens beroende: En ny hjälm.

Dagens tråkigaste: Att min hjälm gick sönder

Dagens längtan: Mina fina vänner.

Dagens superlängtan: Imorgon när jag ska hoppa!

Dagens tidning: Tyska hästforum

Dagens låt: -



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!